Počet záznamov: 1
ABC analýza ako nástroj marketingovej stratégie podniku
SYS 0202364 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20161212094636.7 035 $a a5ab9882-caff-4f5d-993d-309b465dd0ba 100 $a 20150610d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a ABC analýza ako nástroj marketingovej stratégie podniku $e diplomová práca $f Jana Lukačková $g školiteľ: Naqibullah Daneshjo 210 $a Košice $d 2015 215 $a 56 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0052673 $a Lukačková $b Jana $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0054929 $a Daneshjo $b Naqibullah $f 1964- $p EUBPHFKOP $4 727 $T Katedra obchodného podnikania PHF 712 02
$3 eu_un_auth*0054019 $a Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $b Katedra obchodného podnikania $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150610 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1