Počet záznamov: 1  

ABC analýza ako nástroj marketingovej stratégie podniku

  1. SYS0202364
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161212094636.7
    035
      
    $a a5ab9882-caff-4f5d-993d-309b465dd0ba
    100
      
    $a 20150610d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a ABC analýza ako nástroj marketingovej stratégie podniku $e diplomová práca $f Jana Lukačková $g školiteľ: Naqibullah Daneshjo
    210
      
    $a Košice $d 2015
    215
      
    $a 56 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0052673 $a Lukačková $b Jana $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0054929 $a Daneshjo $b Naqibullah $f 1964- $p EUBPHFKOP $4 727 $T Katedra obchodného podnikania PHF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0054019 $a Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $b Katedra obchodného podnikania $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150610 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.