Počet záznamov: 1  

Možnosti intenzívnejšieho využívania špecifík uerilla marketingu pri medzinárodnej marketingovej komunikácii firiem pôsobiacich na slovenskom trhu

  1. SYS0203199
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161212105302.5
    035
      
    $a 0a508188-fa61-4169-af8a-7941c8bc9ddd
    100
      
    $a 20150610d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Možnosti intenzívnejšieho využívania špecifík uerilla marketingu pri medzinárodnej marketingovej komunikácii firiem pôsobiacich na slovenskom trhu $e bakalárska práca $f Juliána Krišková $g školiteľ: Lucia Vanková
    210
      
    $a Bratislava $d 2015
    215
      
    $a 60 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0059423 $a Krišková $b Juliána $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0040697 $a Vanková $b Lucia $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150610 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.