Počet záznamov: 1
Can we advertise by the same way internationally? Cultural insight to France, the United Kingdom and the United States of America
SYS 0205632 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220713131027.8 100 $a 20150723a2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Can we advertise by the same way internationally? Cultural insight to France, the United Kingdom and the United States of America $f Ludmila Navrátilová 330 $a Výskum v oblasti kultúrnych hodnôt krajín a význam ich poznania pre úspešné podnikanie. Porozumenie kultúrnym hodnotám spotrebiteľov. Hofstedeho model kultúrnej dimenzie. Kultúrne dilémy Trompenaarsa. Aplikácie rozmanitej kultúry v marketingu a kultúre. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0205559 $1 011 $a 1801-7118 $1 200 1 $a Scientia et societas $e časopis pro spoločenské vědy a management $v Roč. 11, č. 2 (2015), s. 166-175 $1 210 $a Praha $c Newton College $d 2015 541 1-
$a Môžeme uplatňovať rovnakú reklamu medzinárodne? Kultúrny náhľad do Francúzska, Spojeného kráľovstva a Spojených štátov amerických 610 1-
$9 eu_un_auth*0045081 $a diverzita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006732 $a USA 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002195 $a Francúzsko 610 1-
$9 eu_un_auth*0048276 $a rozmanitosť kultúrna 610 1-
$9 eu_un_auth*0002241 $a zvyklosti kultúrne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0018644 $a Navrátilová $b Ludmila $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150723 $g AACR2
Počet záznamov: 1