Počet záznamov: 1
Brand ako dôležitý nástroj realizácie základného cieľa podnikateľskej činnosti
SYS 0205666 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075059.3 100 $a 20150724d2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Brand ako dôležitý nástroj realizácie základného cieľa podnikateľskej činnosti $f Irina Bondareva, Irina Družinina 330 $a Brand, ako na jeden z najcennejších nehmotných aktív firmy. Jeho základný význam. Možnosti hodnotenia potenciálu brandu za účelom udržania a rastu jeho hodnoty. Možnosti aplikácie modelu Brand Dynamics, vypracovaného spoločnosťou Millward Brown Group, pre hodnotenie potenciálu brandu vybranej spoločnosti. Tento model umožňuje sledovať potenciál brandu v priebehu celého životného cyklu a prognózovať zmeny jeho trhovej hodnoty. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182730 $1 011 $a 1338-5127 $1 200 1 $a MANEKO $b elektronický zdroj $e manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics $v Roč. 3, č. 1 (2011), s. 3-11 $1 210 $a Bratislava $c Ústav manažmentu STU v Bratislave $d 2011 541 1-
$a Brand as an important tool for achieving fundamental goals of business 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie 610 1-
$9 eu_un_auth*0054052 $a modely podnikateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004215 $a plán podnikateľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005508 $a rozhodovanie manažérske 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005511 $a rozhodovanie strategické 675 $a 65.012.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000297 $x Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky 700 -1
$3 eu_un_auth*0034050 $a Bondareva $b Irina $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0060418 $a Družinina $b Irina $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150724 $g AACR2
Počet záznamov: 1