Počet záznamov: 1  

New approaches to the integration of marketing communication tools

  1. SYS0205714
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075059.8
    100
      
    $a 20150727d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a New approaches to the integration of marketing communication tools $f Anna Štefančiková
    330
      
    $a Praktické aspekty integrovanej marketingovej komunikácie (IMC). Výhody a nevýhody IMC a prehľad rôznych IMC modelov. Alternatívne metodické základy pre vytváranie a implementáciu IMC programov v spoločnosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0205142 $1 011 $a 1336-9105 $1 200 1 $a Ekonomické spektrum $b elektronický zdroj $e recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike: scientific on-line journal about Economy and Economics $d Economic spectrum $v Roč. 10, č. 1 (2015), s. 27-33 online $1 210 $a Bratislava $c CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu $d 2015
    541
    1-
    $a Nové prístupy k integrácii nástrojov marketingovej komunikácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003228 $a marketing strategický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002497 $a integrácia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0056554 $a Štefančiková $b Anna $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150727 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.