Počet záznamov: 1
New approaches to the integration of marketing communication tools
SYS 0205714 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075059.8 100 $a 20150727d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a New approaches to the integration of marketing communication tools $f Anna Štefančiková 330 $a Praktické aspekty integrovanej marketingovej komunikácie (IMC). Výhody a nevýhody IMC a prehľad rôznych IMC modelov. Alternatívne metodické základy pre vytváranie a implementáciu IMC programov v spoločnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0205142 $1 011 $a 1336-9105 $1 200 1 $a Ekonomické spektrum $b elektronický zdroj $e recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike: scientific on-line journal about Economy and Economics $d Economic spectrum $v Roč. 10, č. 1 (2015), s. 27-33 online $1 210 $a Bratislava $c CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu $d 2015 541 1-
$a Nové prístupy k integrácii nástrojov marketingovej komunikácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003228 $a marketing strategický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002497 $a integrácia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0056554 $a Štefančiková $b Anna $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150727 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1