Počet záznamov: 1  

Analysis of Tv program package services in the Komárno and Dunajská Streda districts of Slovakia

  1. SYS0207575
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417074711.1
    100
      
    $a 20151001d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng $d cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Analysis of Tv program package services in the Komárno and Dunajská Streda districts of Slovakia $d Analýza balíčkov televíznych programov v slovenských okresoch Komárno a Dunajská Streda $f Enikő Dobai Korcsmáros, Andrej Hevesi
    330
      
    $a Príspevok sa snaží nájsť televízneho poskytovateľa, ktorý čo najviac vyhovuje potrebám a očakávaniam divákov v slovenských okresoch Komárno a Dunajská Streda. Poskytovateľ, ktorý je pre spotrebiteľa najobľúbenejší. Prehľad kritérií ovplyvňujúcich spotrebiteľa pri výbere programového balíčka, dôvody pre zmenu poskytovateľa, lojálnosť spotrebiteľov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0195825 $1 010 $a 978-80-87533-07-9 $1 200 1 $a Znalosti pro tržní praxi 2014: média a komunikace v 21. století $b elektronický zdroj $e sborník z mezinárodní vědecké konference, konané 11. - 12. září 2014 v Olomouci $d Knowledge for market use 2014: media and communication in the 21st century : international scientific conference proceedings $z eng $f editor: Pavla Slavíčková $g recenzenti: Ludmila Mládková, Roman Jašek, Miloslava Chovancová $v S. 33-42 CD-ROM $1 210 $a Olomouc $c Societas Scientiarum Olomucensis II. $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [710 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037721 $a Slavíčková $b Pavla $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003344 $a Mládková $b Ludmila $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0032413 $a Jašek $b Roman $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0033111 $a Chovancová $b Miloslava $4 675 $1 710 12 $a Znalosti pro tržní praxi 2014: média a komunikace v 21. století $b Mezinárodní vědecká konference $e Olomouc, Česko $f 11.-12.9.2014
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0044010 $a Dobai Korcsmáros $b Enikő $p EUBFPMKPO $9 50 $r 0,373 $q E $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0060855 $a Hevesi $b Andrej $4 070 $9 50 $r 0,373
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20151001 $g AACR2
    830
      
    $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.