Počet záznamov: 1
Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce
SYS 0207578 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075101.0 100 $a 20151001d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce $f Kamila Tišlerová 330 $a Opodstatnenosť stanovenej segmentácie a rozdielnosť vo vnímaní medzi zákazníkmi nakupujúcimi na internete. Rozhodovanie a atribúty, ktoré vnímajú všetci zákazníci rovnako a kde medzi uvedenými skupinami zákazníkov existujú štatisticky významné rozdiely. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0207548 $1 011 $a 1804-4166 $1 200 1 $a Ekonomické listy $b elektronický zdroj $e odborný vědecký časopis Vysoké školy ekonomie a managementu $v Roč. 6, č. 1 (2015), s. 14-33 online $1 210 $a Praha $c Centrum ekonomických studií VŠEM $d 2015 541 1-
$a Customer segmentation based on percieved value in terms of e-commerce 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001107 $a analýza trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*0034131 $a segmentácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 339.13 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000179 $x Trh všeobecne. Analýza trhu 700 -1
$3 eu_un_auth*0060854 $a Tišlerová $b Kamila $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20151001 $g AACR2
Počet záznamov: 1