Počet záznamov: 1  

Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce

  1. SYS0207578
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075101.0
    100
      
    $a 20151001d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce $f Kamila Tišlerová
    330
      
    $a Opodstatnenosť stanovenej segmentácie a rozdielnosť vo vnímaní medzi zákazníkmi nakupujúcimi na internete. Rozhodovanie a atribúty, ktoré vnímajú všetci zákazníci rovnako a kde medzi uvedenými skupinami zákazníkov existujú štatisticky významné rozdiely.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0207548 $1 011 $a 1804-4166 $1 200 1 $a Ekonomické listy $b elektronický zdroj $e odborný vědecký časopis Vysoké školy ekonomie a managementu $v Roč. 6, č. 1 (2015), s. 14-33 online $1 210 $a Praha $c Centrum ekonomických studií VŠEM $d 2015
    541
    1-
    $a Customer segmentation based on percieved value in terms of e-commerce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001107 $a analýza trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0034131 $a segmentácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 339.13 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000179 $x Trh všeobecne. Analýza trhu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0060854 $a Tišlerová $b Kamila $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20151001 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.