Počet záznamov: 1
Improving Positions in Search Engines as the Centre of Consumer-oriented Marketing Campaings
SYS 0207582 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220929065937.7 014 $a 000358899600024 $2 WOS 100 $a 20151001d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Improving Positions in Search Engines as the Centre of Consumer-oriented Marketing Campaings $f Andrej Miklošík 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Alternatívne metódy získavania zákazníkov. Zmeny v spotrebiteľskom správaní. Webové prehliadače Google, Yahoo! a Microsoft Live Search. Scenáre možného SEM (search engine marketing). 463 -1
$1 010 $a 978-80-8105-666-6 $1 011 $a 1339-5726 $1 200 1 $a Marketing identity. Explosion of innovations $e conference proceedings from international scientific conference 4th-5th November 2014 Smolenice, Slovak Republic $v S. 323-333 $1 210 $a Trnava $c Faculty of mass media communication University of ss. Cyril and Methodius in Trnava $d 2014 $1 710 12 $a Marketing identity. Explosion of innovations $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Smolenice, Slovak Republic $f 4.-5. november 2014 541 1-
$a Vylepšovanie pozícií vo vyhľadávacích prostriedkoch ako centrum spotrebiteľsky orientovaných marketingových kampaní 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005033 $a procesy rozhodovacie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20151001 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1