Počet záznamov: 1
Impact of the Customers' Behaviour Changes on Marketing Mix of the Banks in Slovakia
SYS 0208183 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417072054.7 100 $a 20151014d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a PK 200 1-
$a Impact of the Customers' Behaviour Changes on Marketing Mix of the Banks in Slovakia $f Erika Mária Jamborová, Lenka Šprochová 301 $a VEGA 1/1057/12 330 $a Výskum na vzorke slovenských spotrebiteľov (2013-2014), týkajúci sa zmien v ich spotrebiteľskom správaní. Porovnanie s výsledkami firmy CETELEM, ktorá skúma spotrebiteľské správanie v 12 tich európskych krajinách. Výskum slúži na verifikáciu hypotézy, týkajúcej sa vplyvu krízy na správanie spotrebiteľov s možným dopadom na marketingovú stratégiu bánk. 463 -1
$1 011 $a 2224-4425 $1 200 1 $a Asian journal of empirical research $b elektronický zdroj $v Vol. 5, no. 7 (2015), pp. 77-93 [online] $1 210 $a Pakistan $c Asian economic and social society $d 2015 $1 215 $a online 541 1-
$a Vplyv zmien v správaní klientov na marketingový mix bánk na Slovensku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002968 $a kríza finančná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001202 $a banky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0037210 $a Jamborová $b Erika Mária $p EUBOBFKMO $9 50 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0056315 $a Šprochová $b Lenka $p EUBOBFKMO $9 50 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20151014 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1