Počet záznamov: 1
Prípadová štúdia hodnotenia konkurencieschopnosti spoločnosti na globálnom trhu
SYS 0208779 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075102.1 100 $a 20151029d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Prípadová štúdia hodnotenia konkurencieschopnosti spoločnosti na globálnom trhu $f Peter Malega, Marcela Hudačinová 330 $a Súčasné trhové prostredie nevytvára najvýhodnejšie podmienky na realizáciu všetkých plánov a stratégií podnikov, čo je následkom doznievajúcej hospodárskej krízy a nedôvery zo strany spotrebiteľov. Byť konkurencieschopný znamená využiť príležitosti, ktoré trh ponúka a obrátiť ich vo svoj prospech prostredníctvom správne zvolenej konkurenčnej stratégie so získaním konkurenčnej výhody oproti súperovi. Životnosť podniku závisí od jeho schopností uplatniť sa na rýchlo sa vyvíjajúcom konkurenčnom trhu, prilákať nových zákazníkov a snahou zabezpečiť si tak výhodnejšiu trhovú pozíciu než jeho konkurenti. Charakteristika vybranej spoločnosti a konkurencie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0117338 $1 011 $a 1337-7094 $1 200 1 $a Transfer inovácií $b elektronický zdroj $e špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií $v Č. 31 (2015), s. 70-75 $1 210 $a Košice $c Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové 610 1-
$9 eu_un_auth*0005025 $a diagnostika podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*0026917 $a Malega $b Peter $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0061049 $a Hudačinová $b Marcela $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20151029 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1