Počet záznamov: 1  

Possible Directions for Further Development of Insurers' Marketing Strategies in Selected EU Countries in the Ongoing Global Recession

  1. SYS0208801
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220808112010.5
    014
      
    $a 000448760600026 $2 WOS
    100
      
    $a 20151029d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Possible Directions for Further Development of Insurers' Marketing Strategies in Selected EU Countries in the Ongoing Global Recession $f Otília Zorkóciová, Hana Petríková
    301
      
    $a VEGA 1/0550/14
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Skutočné dopady finančnej krízy na poistný sektor EÚ. Zmeny v marketingových stratégiách poisťovacích subjektov pôsobiacich na trhu strednej Európy pod vplyvom zmien v spotrebiteľských preferenciách v nedávnej recesii. Príležitosti a výzvy poisťovní podľa Ernst&Young.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0203875 $1 010 $a 978-80-225-4085-8 $1 200 1 $a Central and Eastern Europe in the changing business environment $e proceedings : 15th international scientific conference : Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia, 29th may 2015 $g edited by: Daniel Krajčík $g reviewers: Božena Plchová, Eva Černohlávková $v S. 293-305 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2015 $1 215 $a 320 s. [17,45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0004021 $a Krajčík $b Daniel $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0039513 $a Plchová $b Božena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0044877 $a Černohlávková $b Eva $4 675 $1 710 12 $a Central and Eastern Europe in the changing business environment $b International scientific conference $d 15. $e Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia $f 29.5.2015
    541
    1-
    $a Možné smery ďalšieho vývoja marketingových stratégií poisťovateľov v prebiehajúcej globálnej recesii
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006622 $a trh poistný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005250 $a recesia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $p EUBOBFKMO $4 070 $9 90 $f 1954- $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0046570 $a Petríková $b Hana $p EUBOBFKMO $9 10 $q I $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20151029 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.