Počet záznamov: 1  

Mobil v úlohe predavača. Science-fiction? Nie, súčasnosť

  1. SYS0208877
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231208070658.2
    100
      
    $a 20151102a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Mobil v úlohe predavača. Science-fiction? Nie, súčasnosť $f Michal Tomčík
    330
      
    $a Snom každého obchodníka je dosiahnuť, aby okoloidúci do obchodu vstúpil a aj nakúpil. Túto zdanlivo prostú požiadavku je dnes čoraz náročnejšie naplniť. Ako je to vôbec možné? Odpoveďou je proximity marketing, moderné technológie a mobil. Technológia s potenciálom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0262671 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 20, č. 5 (2015), s. 12-13 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2015
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006436 $a technológie obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006442 $a telefón mobilný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005840 $a marketing nákupný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003223 $a marketing priamy
    675
      
    $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0061068 $a Tomčík $b Michal $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20151102 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.