Počet záznamov: 1
Koncepcia pragmatickej pedagogiky
SYS 0210783 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231127103709.0 100 $a 20160111a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Koncepcia pragmatickej pedagogiky $f Emília Krajňáková 330 $a Teoretické základy projektovej metódy, ktorá vznikla a bola rozpracovaná americkými pedagógmi v minulosti ako metóda opierajúca sa o humanistický prístup v pedagogike podľa amerického filozofa a pragmatika Johna Deweyeho. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0262079 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre školy a školské zariadenia $v Roč. 11, č. 1 (2016), s. 13-16 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2015 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006254 $a školy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005846 $a spoločnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002386 $a humanizmus 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007065 $a výchova 610 1-
$9 eu_un_auth*0058021 $a pedagogika sociálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006535 $a teórie sociologické 675 $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0070643 $a Krajňáková $b Emília $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160111 $g AACR2
Počet záznamov: 1