Počet záznamov: 1
Značky výrobcov vs. súkromné značky obchodných sietí: súboj o prežitie alebo umenie spolužitia (vybrané aspekty)
SYS 0210984 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073520.8 100 $a 20160114d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Značky výrobcov vs. súkromné značky obchodných sietí: súboj o prežitie alebo umenie spolužitia (vybrané aspekty) $d Branded products vs. private labels: battle for survival or art of their coexistence (selected issues) $f Ladislav Faith 330 $a Príspevok sa pokúša rekapitulovať niektoré základné pojmy a pojmy a fakty o svete vývoja pozície súkromných značiek obchodných reťazcov a obchodných značkových výrobcov, pričom sa pohybuje vo svete maloobchodu tzv. kamenných predajní zameraných na predaj FMCG tovaru. Rovnako sa dotýka inštitúcií, ktoré tento svet monitorujú, vyhodnocujú trendy a formulujú odporúčania pre subjekty, ktoré tento svet výroby, distribúcie a maloobchodu vytvárajú, v ňom súťažia o priazeň spotrebiteľov a dosiahnutie čo najvyšších ziskov, minimálne ekonomického prežitia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0210218 $1 010 $a 978-80-225-4179-4 $1 200 1 $a MERKÚR 2015 $b elektronický zdroj $e <the> proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015 $f compiled by Peter Drábik, Paulína Krnáčová $g referees Gabriela Pajtinková - Bartáková, Miroslav Karlíček $v S. 69-79 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Publisher EKONÓM $d 2015 $1 215 $a CD-ROM [390 s., 19,5 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2015 $b International scientific conference for PhD. students and young scientists $e Virt, Slovensko $f 3.-4.12.2015 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049509 $a Faith $b Ladislav $p EUBOBFKTK $9 100 $q E $4 070 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160114 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ. T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1