Počet záznamov: 1  

Značky výrobcov vs. súkromné značky obchodných sietí: súboj o prežitie alebo umenie spolužitia (vybrané aspekty)

  1. SYS0210984
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073520.8
    100
      
    $a 20160114d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Značky výrobcov vs. súkromné značky obchodných sietí: súboj o prežitie alebo umenie spolužitia (vybrané aspekty) $d Branded products vs. private labels: battle for survival or art of their coexistence (selected issues) $f Ladislav Faith
    330
      
    $a Príspevok sa pokúša rekapitulovať niektoré základné pojmy a pojmy a fakty o svete vývoja pozície súkromných značiek obchodných reťazcov a obchodných značkových výrobcov, pričom sa pohybuje vo svete maloobchodu tzv. kamenných predajní zameraných na predaj FMCG tovaru. Rovnako sa dotýka inštitúcií, ktoré tento svet monitorujú, vyhodnocujú trendy a formulujú odporúčania pre subjekty, ktoré tento svet výroby, distribúcie a maloobchodu vytvárajú, v ňom súťažia o priazeň spotrebiteľov a dosiahnutie čo najvyšších ziskov, minimálne ekonomického prežitia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0210218 $1 010 $a 978-80-225-4179-4 $1 200 1 $a MERKÚR 2015 $b elektronický zdroj $e <the> proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015 $f compiled by Peter Drábik, Paulína Krnáčová $g referees Gabriela Pajtinková - Bartáková, Miroslav Karlíček $v S. 69-79 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Publisher EKONÓM $d 2015 $1 215 $a CD-ROM [390 s., 19,5 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2015 $b International scientific conference for PhD. students and young scientists $e Virt, Slovensko $f 3.-4.12.2015
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049509 $a Faith $b Ladislav $p EUBOBFKTK $9 100 $q E $4 070 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160114 $g AACR2
    830
      
    $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.