Počet záznamov: 1  

Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu

  1. SYS0210995
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240226080102.3
    010
      
    $a 978-80-225-4196-1
    100
      
    $a 20160114d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu $f Viera Čihovská a kolektív $g recenzovali: Jaroslav Kita, Andrej Kriváň
    205
      
    $a 1. vyd.
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2015
    215
      
    $a 169 s. [10,22 AH] $9 10,22
    301
      
    $a KEGA 018EU-4/2014
    452
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212182 $1 200 1 $a Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu $b elektronický zdroj $1 205 $a 1. vyd. $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2015 $1 215 $a CD-ROM [169 s., 10,22 AH] $1 700 1 $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*0044733 $a Hrdličková $b Veronika $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*0029589 $a Kličková $b Šárka $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*0049589 $a Pavliková $b Marta $4 070 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0060054 $a Kriváň $b Andrej $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002499 $a integrácia ekonomická medzinárodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006614 $a trh medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004461 $a politika sociálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006628 $a trh práce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007324 $a zamestnanosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005052 $a produkt domáci hrubý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004424 $a politika daňová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005153 $a prostredie prírodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 48 $r 4,904 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0044733 $a Hrdličková $b Veronika $9 3 $r 0,306 $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0029589 $a Kličková $b Šárka $9 6 $r 0,617 $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0049589 $a Pavliková $b Marta $p EUBOBFKMA $9 43 $r 4,395 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0060054 $a Kriváň $b Andrej $4 675
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160114 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.