Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia pre produkt Tankové pivo
SYS 0211133 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417072111.8 100 $a 20160118d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketingová stratégia pre produkt Tankové pivo $f Jana Naščáková 330 $a Dôležitosť dlhodobého plánovania marketingových aktivít pivovarníckych spoločností pri zavádzaní novej technológie a nového produktu na trh. Špecifiká inovatívnej tankovej technológie a súvisiaceho produktu tankového piva. Dôležitosť distribučnej stratégie a vhodného umiestnenia tankového piva na trhu, ako aj cenová a komunikačná stratégia uvedeného produktu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0117338 $1 011 $a 1337-7094 $1 200 1 $a Transfer inovácií $b elektronický zdroj $e špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií $v Č. 32 (2015), s. 50-52 online $1 210 $a Košice $c Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004919 $a priemysel pivovarnícky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006033 $a stratégia inovačná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004162 $a pivo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0058032 $a umiestňovanie produktov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004421 $a politika cenová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0021873 $a Naščáková $b Jana $p EUBPHFKOP $9 100 $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160118 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1