Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia pre produkt Tankové pivo

  1. SYS0211133
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417072111.8
    100
      
    $a 20160118d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingová stratégia pre produkt Tankové pivo $f Jana Naščáková
    330
      
    $a Dôležitosť dlhodobého plánovania marketingových aktivít pivovarníckych spoločností pri zavádzaní novej technológie a nového produktu na trh. Špecifiká inovatívnej tankovej technológie a súvisiaceho produktu tankového piva. Dôležitosť distribučnej stratégie a vhodného umiestnenia tankového piva na trhu, ako aj cenová a komunikačná stratégia uvedeného produktu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0117338 $1 011 $a 1337-7094 $1 200 1 $a Transfer inovácií $b elektronický zdroj $e špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií $v Č. 32 (2015), s. 50-52 online $1 210 $a Košice $c Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004919 $a priemysel pivovarnícky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006033 $a stratégia inovačná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004162 $a pivo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0058032 $a umiestňovanie produktov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004421 $a politika cenová
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0021873 $a Naščáková $b Jana $p EUBPHFKOP $9 100 $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160118 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.