Počet záznamov: 1  

Moderné nástroje rozhodovania malých podnikov v maloobchode

  1. SYS0211202
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073524.0
    100
      
    $a 20160119d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Moderné nástroje rozhodovania malých podnikov v maloobchode $d Modern tools of decision-making small businesses in the retailing $f Marian Toman
    301
      
    $a VEGA 1/0282/15
    330
      
    $a Analýza spotrebiteľského správania a spádových oblastí jednotlivých existujúcich predajní v príslušných obvodoch na území mesta Bratislava a analýza dostupných geografických a priestorových údajov v mieste umiestnenia predajní. V prvej časti autor analyzuje miesto maloobchodnej prevádzky podľa nákupného toku spotrebiteľov aplikáciou geomarketingu GIS a kartograficky ich zobrazuje, v ďalšom tieto údaje analyzuje pomocou štatistického softvéru.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0210218 $1 010 $a 978-80-225-4179-4 $1 200 1 $a MERKÚR 2015 $b elektronický zdroj $e <the> proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015 $f compiled by Peter Drábik, Paulína Krnáčová $g referees Gabriela Pajtinková - Bartáková, Miroslav Karlíček $v S. 299-310 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Publisher EKONÓM $d 2015 $1 215 $a CD-ROM [390 s., 19,5 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2015 $b International scientific conference for PhD. students and young scientists $e Virt, Slovensko $f 3.-4.12.2015
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003132 $a lokalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002948 $a systémy informačné geografické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001953 $a ekonomika priestorová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    675
      
    $a 332.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000127 $x Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0052601 $a Toman $b Marian $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1970- $q E $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160119 $g AACR2
    830
      
    $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.