Počet záznamov: 1
Ako vznikajú spokojní a nespokojní zákazníci
SYS 0211475 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230912114523.5 100 $a 20160125a2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Ako vznikajú spokojní a nespokojní zákazníci $f Dušan Straňák 330 $a Pri udržaní si zákazníka odborníci radia vplývať na racionálnu i emotívnu rovinu spotrebiteľa. Hodnotenie výborného zákazníckeho servisu na základe 4 + 1 kľúča spokojnosti zákazníka. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0262875 $1 011 $a 1339-2433 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 7, č. 12 (2015), s. 48-49 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2015 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0010592 $a racionalita 610 1-
$9 eu_un_auth*0036800 $a emócie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005762 $a služby obyvateľstvu 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0054786 $a Straňák $b Dušan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160125 $g AACR2
Počet záznamov: 1