Počet záznamov: 1  

Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ

  1. SYS0211533
    LBL
      
    00000nlm--22^^^^----450-
    005
      
    20240502073528.2
    010
      
    $a 978-80-225-4203-6
    100
      
    $a 20160126$2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $f Viera Čihovská a kolektív, zborník zostavili: Marta Pavliková $g recenzenti: Marta Matulčíková, Andrej Kriváň
    205
      
    $a 1. vyd.
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2015
    215
      
    $a CD-ROM [75 s., 7 AH] $9 7
    301
      
    $a KEGA 018EU-4/2014
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002041 $a euromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004439 $a politika medzinárodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0049589 $a Pavliková $b Marta $p EUBOBFKMA $9 100 $4 220 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0059013 $a Matulčíková $b Marta $p EUBFPMKPM $4 675 $f 1964- $T Katedra manažmentu FPM
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0060054 $a Kriváň $b Andrej $4 675
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160126 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.