Počet záznamov: 1
Trendy 2016: zákazník pôjde po informáciách, nie po značkách
SYS 0211537 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231208070654.6 100 $a 20160127a2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Trendy 2016: zákazník pôjde po informáciách, nie po značkách $f Martina Bucková 330 $a Nákupné správanie spotrebiteľa v roku 2016. Nákup sa zrýchli, o kúpe budú rozhodovať, vďaka smartfónom, mikromomenty. Čo sa stane s lojalitou zákazníka. Nastupujúca generácia Z a jej úplne nové nákupné správanie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0262671 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 20, č. 6 (2015), s. 8-9 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2015 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 675 $a 658.7 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000347 $x Nákup. Obstarávanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0061544 $a Bucková $b Martina $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160127 $g AACR2
Počet záznamov: 1