Počet záznamov: 1  

Prepojenie univerzít s hospodárskou praxou nástrojmi marketingového manažmentu

  1. SYS0211999
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073533.1
    100
      
    $a 20160204a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Prepojenie univerzít s hospodárskou praxou nástrojmi marketingového manažmentu $f Jozef Čimo
    301
      
    $a VEGA 1/0178/14
    330
      
    $a Marketingový manažment ako nástroj na vytvorenie spolupráce medzi fakultami s ekonomickým a manažérskym zameraním a hospodárskou praxou a rozšírenie inovačného potenciálu podnikov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0262790 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 8, č. 32 (2015), s. 514-525 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2015
    541
    1-
    $a Linking universities with economic practice of marketing management tools
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004666 $a prax odborná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020249 $a Čimo $b Jozef $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160204 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.