Počet záznamov: 1  

[Informačné systémy marketingu]

  1. SYS0212019
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073533.5
    100
      
    $a 20160204a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a [Informačné systémy marketingu] $f Janka Kopaničová
    330
      
    $a Recenzia na publikáciu, ktorá aktuálne reaguje na nové trendy a neustály vývoj v oblasti podnikových informačných systémov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0262790 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 8, č. 32 (2015), s. 633-634 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2015
    470
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0200507 $1 010 $a 978-80-225-4062-9 $1 200 1 $a Informačné systémy marketingu $f Andrej Miklošík $g recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga $1 205 $a 1. vyd. $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2015 $1 215 $a 265 s. [13,25 AH] $1 700 1 $3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $4 070 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0019467 $a Hriciga $b Andrej $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006187 $a systémy informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0001545 $a Kopaničová $b Janka $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1979- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160204 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.