Počet záznamov: 1
Budovanie pozície značky v športe
SYS 0212149 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073534.1 100 $a 20160205d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Budovanie pozície značky v športe $d Brand building in sport $f Jakub Krako 330 $a Budovanie značky Slovenského paralympijského výboru (SPV). SPV v spolupráci s paralympijskou marketingovou spoločnosťou sa zaoberajú podstatou marketingu paralympijského športu. Príspevok chce posúdiť špecifiká značky SPV voči iným značkám, získať dostatočné informácie na to, aby sa dala značka správne definovať, určiť produkt, segment, pre ktorý je produkt určený. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0211511 $1 010 $a 978-80-225-4180-0 $1 200 1 $a Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 $f recenzenti: Dušan Šimo, Róbert Hölcz $v S. 33-39 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2015 $1 215 $a CD-ROM [82 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0009497 $a Šimo $b Dušan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0014975 $a Hölcz $b Róbert $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006278 $a šport 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002377 $a hry 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0046629 $a Krako $b Jakub $p EUBOBFKMA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160205 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1