Počet záznamov: 1  

Klasické a novodobé nástroje komunikačného mixu pri priemyselnom marketingu

  1. SYS0212162
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20181130135021.6
    017
    70
    $2 DOI
    100
      
    $a 20160205d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Klasické a novodobé nástroje komunikačného mixu pri priemyselnom marketingu $d Traditional and new communication mix instruments in industrial marketing $f Zuzana Lukačovičová
    215
      
    $c Obr.
    320
      
    $a Bibliogr. odkazy
    330
      
    $a Klasické nástroje komunikačného mixu na priemyselnom trhu. K súčasným trendom marketingovej komunikácie patria alternatívne možnosti reklamy, sponzoring, udalosti a zážitky, interaktívny marketing, sociálne médiá, guerilla marketing, green marketing a neuromarketing.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0211511 $1 010 $a 978-80-225-4180-0 $1 200 1 $a Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 $f recenzenti: Dušan Šimo, Róbert Hölcz $v S. 49-59 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2015 $1 215 $a CD-ROM [82 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0009497 $a Šimo $b Dušan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0014975 $a Hölcz $b Róbert $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0006054 $a Lukačovičová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1979- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160205 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1