Počet záznamov: 1
Franchising ako koncepcia podnikania v 21. storočí
SYS 0212377 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220519134412.9 100 $a 20160209a2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Franchising ako koncepcia podnikania v 21. storočí $f Eva Bojková 330 $a Franchising sa v súčasnosti najviac rozvíja v oblasti služieb, zdravej výživy a fitnes. Jednou zo spoločností, ktorá ponúka svoj obchodný koncept na báze franchisingovej spolupráce je spoločnosť Naturhouse, ktorá sa špecializuje na poradenstvo a odbornú starostlivosť v oblasti zdravého stravovania. Prezentácia spoločnosti Naturhouse, popis kritérií získania franchísy a postup zakladania vlastného franchisingového podniku pod touto značkou. Ťažkosti, ktoré súvisia s chodom konkrétneho franchisingového podniku Naturhouse. Identifikácia nedostatkov, ktoré sa vyskytujú nielen v celom systéme, ale aj v rámci podniku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212131 $1 011 $a 1337-9593 $1 200 1 $a ČasOpis $e študentský odborný časopis $v Roč. 10, č. 22 (2015), s. 5-17 $1 210 $a Bratislava $c Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave $d 2015 541 1-
$a Franchising as business concept in the 21st century 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002194 $a franchising 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007244 $a výživa 610 1-
$a Noturhouse 675 $a 339.18 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000188 $x Obchodná technika 700 -1
$3 eu_un_auth*0061694 $a Bojková $b Eva $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160209 $g AACR2
Počet záznamov: 1