Počet záznamov: 1  

Vplyv marketingovej komunikácie na nákupné správanie seniorov

  1. SYS0212417
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220725101140.3
    100
      
    $a 20160209a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv marketingovej komunikácie na nákupné správanie seniorov $f Andrej Kuba
    330
      
    $a Problematika vplyvov marketingovej komunikácie na nákupné správanie seniorov. Dôležitosť skúmania faktorov, ktoré ich ovplyvňujú.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212131 $1 011 $a 1337-9593 $1 200 1 $a ČasOpis $e študentský odborný časopis $v Roč. 10, č. 22 (2015), s. 158-173 $1 210 $a Bratislava $c Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave $d 2015
    541
    1-
    $a Effect of the Marketing Communication on behaviour of the retirement age buyers
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007625 $a zvyklosti obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0061701 $a Kuba $b Andrej $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160209 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.