Počet záznamov: 1
Meranie hodnôt prostredníctvom indikátorov. Metodika vytvorená pre stredné školy
SYS 0213320 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073543.8 100 $a 20160301d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Meranie hodnôt prostredníctvom indikátorov. Metodika vytvorená pre stredné školy $d Measurement of Values Using Indicators. Methodology Designed for Secondary Schools $f Dana Vokounová 301 $a VEGA 1/0178/14 330 $a Metodika, ktorou je možné merať hodoty vo vzdelávacích inštitúciách - prezentovaná v troch brožúrach súhrnne nazvaných "Value-Based Learning Toolkits", prioritne venovaná stredným školám. Prítomnosť soft faktorov ako sú hodnoty v každodenných činnostiach a/alebo v interakcii so študentmi, pedagógmi alebo verejnosťou. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0213187 $1 010 $a 978-80-225-4199-2 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $f zborník zostavili: Peter Drábik, Paulína Krnáčová, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 197-205 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2015 $1 215 $a CD-ROM [205 s., 12,71 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0045712 $a Koudelka $b Jan $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003291 $a metodika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003292 $a metodológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*0009817 $a meranie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006924 $a väzba spätná 610 1-
$9 eu_un_auth*0044862 $a inštitúcie vzdelávacie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006256 $a školy stredné 675 $a 303 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000028 $x Metódy spoločenských vied 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048978 $a Vokounová $b Dana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1962- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160301 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1