Počet záznamov: 1
Nákupné centrá v Bratislave a atribúty, ovplyvňujúce preferencie spotrebiteľov
SYS 0213353 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502073544.6 014 $a 2-s2.0-84957539331 $2 SCOPUS 100 $a 20160302a2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Nákupné centrá v Bratislave a atribúty, ovplyvňujúce preferencie spotrebiteľov $f František Križan, Kristína Bilková, Pavol Kita, Josef Kunc, Peter Barlík 301 $a VEGA 1/0082/15 321 $a Registrovaný: Scopus 330 $a Zhodnotenie nákupných preferencií spotrebiteľov v kontexte hlavných atribútov nákupných centier na území mesta Bratislava. Správanie spotrebiteľov v Bratislave a ich percepcie nákupných centier v priestorových súvislostiach. Vyhodnotenie relatívnej dôležitosti atribútov najviac preferovaných nákupných centier v Bratislave. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0261967 $1 011 $a 0016-7193 $1 200 1 $a Geografický časopis $e [vedecký časopis] $d Geographical journal $z eng $v Roč. 67, č. 4 (2015), s. 341-357 online $1 210 $a Bratislava $c Geografický ústav SAV $d 2015 541 1-
$a Shopping Centers in Bratislava and Attributes Influencing Consumer Preferences 610 1-
$9 eu_un_auth*0005861 $a centrá nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007625 $a zvyklosti obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005685 $a siete maloobchodné 675 $a 339.378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000193 $x Obchodná sieť 700 -1
$3 eu_un_auth*0017460 $a Križan $b František $4 070 $9 35 701 -1
$3 eu_un_auth*0052514 $a Bilková $b Kristína $4 070 $9 30 701 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 15 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0034321 $a Kunc $b Josef $4 070 $9 10 701 -1
$3 eu_un_auth*0061843 $a Barlík $b Peter $4 070 $9 10 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160302 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1