Počet záznamov: 1  

Úloha inovácií v rozvoji organizácii

  1. SYS0213799
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083536.5
    100
      
    $a 20160310d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a Úloha inovácií v rozvoji organizácii $f Róbert Šlosár
    301
      
    $a I-15-102-00 (50%)
    301
      
    $a VEGA 1/0546/15 (50%)
    330
      
    $a Inováciami rozumieme praktické prenesenie nových ideí ľudí do produktov, služieb, procesov, systémov a spoločenských vzťahov. Inovácia je zavedenie zmeny, v ktorej sa kombinujú existujúce statky novým spôsobom za účelom vyrobenia a uvedenia jedinečného produktu do praxe.
    463
    -1
    $1 200 1 $a Marketing Lounge $b elektronický zdroj $e nezávislá nezisková open-source internetová stránka venovaná problematike súčasných a budúcich trendov v marketingu $v Č. 12 (2015), s. [1-4] [3,12 NS] online $1 210 $a San Francisco $c WordPress Foundation $d 2015
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002490 $a inovácia výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007172 $a výrobky nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006033 $a stratégia inovačná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001926 $a efektívnosť inovácií
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006913 $a úžitok
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    675
      
    $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0046295 $a Šlosár $b Róbert $p EUBFPMKPO $9 100 $q I $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160310 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.