Počet záznamov: 1
Atribučné modely ako nástroj rozhodovania v online marketingu
SYS 0214449 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073602.8 100 $a 20160329d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Atribučné modely ako nástroj rozhodovania v online marketingu $f Jana Dzuričková, Stela Beslerová 330 $a Analýza výkonnosti marketingových kanálov využívaných podnikom, ktorý prevádzkuje e-shop a investuje časť svojich finančných prostriedkov do online marketingu. Analýza je realizovaná za pomoci troch vybraných atribučných modelov, ktoré predstavujú jednu z nových foriem analýzy marketingových kanálov 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0214439 $1 011 $a 1336-7137 $1 200 1 $a Manažment v teórii a praxi $b elektronický zdroj $e online odborný časopis o nových trendoch v manažmente $v Roč. 12, č. 1 (2016), s. 32-39 online $1 210 $a Košice $c Katedra manažmentu PHF EU $d 2016 541 1-
$a Attribution models as a decision making tool in online marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001077 $a analýza ekonomická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005506 $a rozhodovanie investičné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003408 $a modely ekonomicko-matematické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007087 $a výkonnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0053882 $a Dzuričková $b Jana $p EUBPHFKOP $9 50 $q I $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0043828 $a Beslerová $b Stela $p EUBPHFKRP $9 50 $4 070 $T Katedra finančného riadenia podniku PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160329 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1