Počet záznamov: 1
Building relationships with customers – effective business concept for increasing customer satisfaction and customer retention
SYS 0214801 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240416115545.1 100 $a 20160407d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a rus $d eng $d rus 102 $a IT 200 1-
$a Building relationships with customers – effective business concept for increasing customer satisfaction and customer retention $f Viera Čihovská, M. Yashina 301 $a KEGA 018EU-4/2014 330 $a Vzťahový marketing predstavuje moderný obchodný koncept založený na vytvorení vzťahov so všetkými subjektmi na trhu. CRM (Customer Relationship Management) získava a udržiava spokojných zákazníkov v portfóliu spoločnosti, a tým si zabezpečuje vysokú ziskovosť pri napĺňaní svojich cieľov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0236912 $1 010 $a 978-617-7214-17-4 $1 200 1 $a Economics, management, law: socio-economic aspects of development $b elektronický zdroj $e collection of scientific articles : [international scientific and practical conference : 29.1.2016, Roma, Italy] $h Volume 2 $f science editor: S. I. Drobyazko $g reviewers: Carmine Bianchi, Cagri Bulut $v Pp. 190-198 $1 210 $a Roma $c Edizioni Magi $d 2016 $1 215 $a 276 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový 610 1-
$9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0062087 $a Yashina $b M. $4 070 $9 50 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160407 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1