Počet záznamov: 1  

Franchising nakopli nákupné centrá

  1. SYS0214825
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073605.3
    100
      
    $a 20160407a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Franchising nakopli nákupné centrá $f Jozef Orgonáš
    330
      
    $a Faktory ovplyvňujúce vstup franšízingových reťazcov na slovenský trh. Motor samozamestnania. Vzdelávanie ako nevyhnutná podmienka kvalitného franšízingového systému. Rast významu franšízingu vo svetovej ekonomike. Franšízing v USA. Lokálne podmienky. Franšízing ako progresívna forma podnikania, ktorá prechádza fázou renesancie. Možná expanzia v segmente malého a stredného podnikania.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0276946 $1 011 $a 1335-4701 $1 200 1 $a Hospodárske noviny $e denník pre moderné Slovensko $v Roč. 24, č. 61 (31. marca 2016), s. 9 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA Slovakia $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002198 $a franšíza
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006413 $a technika obchodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007324 $a zamestnanosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005364 $a reťazce obchodné
    675
      
    $a 339.18 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000188 $x Obchodná technika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1957- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160407 $g AACR2
    830
      
    $a denná tlač, nevykazuje sa na MŠ
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.