Počet záznamov: 1  

Factors affecting users’ satisfaction with online group buying: a social exchange theory approach

  1. SYS0214862
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231204091715.9
    100
      
    $a 20160408a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Factors affecting users’ satisfaction with online group buying: a social exchange theory approach $f Pavlina Pawlasová
    330
      
    $a Faktorová analýza prevedená varimax rotačnou metódou. Modelovanie štrukturálnej rovnice. Analýza modelu, špecifikácia premenných a testovanie validity modelu (chí-kvadrát test).
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0261896 $1 011 $a 1212-3951 $1 200 1 $a Ekonomická revue $d Central European review of economic issues: scientific journal of Faculty of Economics, VŠB-Technical University of Ostrava $v Roč. 18, č. 2 (2015), s. 97-107 $1 210 $a Ostrava $c VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta $d 2015
    541
    1-
    $a Faktory ovplyvňujúce používateľskú spokojnosť s online skupinovým nákupom: prístup teórie sociálnej výmeny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001078 $a analýza faktorová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061484 $a nákup elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003392 $a modelovanie
    675
      
    $a 519.87 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000245 $x Matematické modely operačného výskumu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0053589 $a Pawlasová $b Pavlina $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160408 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.