Počet záznamov: 1
Factors affecting users’ satisfaction with online group buying: a social exchange theory approach
SYS 0214862 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231204091715.9 100 $a 20160408a2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Factors affecting users’ satisfaction with online group buying: a social exchange theory approach $f Pavlina Pawlasová 330 $a Faktorová analýza prevedená varimax rotačnou metódou. Modelovanie štrukturálnej rovnice. Analýza modelu, špecifikácia premenných a testovanie validity modelu (chí-kvadrát test). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0261896 $1 011 $a 1212-3951 $1 200 1 $a Ekonomická revue $d Central European review of economic issues: scientific journal of Faculty of Economics, VŠB-Technical University of Ostrava $v Roč. 18, č. 2 (2015), s. 97-107 $1 210 $a Ostrava $c VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta $d 2015 541 1-
$a Faktory ovplyvňujúce používateľskú spokojnosť s online skupinovým nákupom: prístup teórie sociálnej výmeny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001078 $a analýza faktorová 610 1-
$9 eu_un_auth*0061484 $a nákup elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003392 $a modelovanie 675 $a 519.87 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000245 $x Matematické modely operačného výskumu 700 -1
$3 eu_un_auth*0053589 $a Pawlasová $b Pavlina $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160408 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1