Počet záznamov: 1  

Tvorivý proces v reklamnej agentúre, typ komunikácie tímov a jej vplyv na kreativitu reklamy

  1. SYS0215615
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231115071146.1
    100
      
    $a 20160428a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Tvorivý proces v reklamnej agentúre, typ komunikácie tímov a jej vplyv na kreativitu reklamy $f Katarína Fichnová
    330
      
    $a Možné rozdiely v efektívnej tvorbe kreatívnych reklám tímami, ktoré môžu vzniknúť počas tvorivého procesu. Niektoré formy komunikácie podporujú výraznejšie facilitačné efekty skupiny, iné môžu eliminovať tzv. inhibičné vplyvy skupiny na tvorivú produkciu. Klasické formy tímovej spolupráce sú efektívnejšie, než médiami spostredkovaná komunikácia kreatívneho tímu pri tvorbe reklamy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0277038 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 26, č. 1 (2016), s. 10-11 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006670 $a tvorba reklamy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002958 $a kreativita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001018 $a agentúry
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006560 $a tímy pracovné
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0062321 $a Fichnová $b Katarína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160428 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.