Počet záznamov: 1
Tvorivý proces v reklamnej agentúre, typ komunikácie tímov a jej vplyv na kreativitu reklamy
SYS 0215615 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231115071146.1 100 $a 20160428a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Tvorivý proces v reklamnej agentúre, typ komunikácie tímov a jej vplyv na kreativitu reklamy $f Katarína Fichnová 330 $a Možné rozdiely v efektívnej tvorbe kreatívnych reklám tímami, ktoré môžu vzniknúť počas tvorivého procesu. Niektoré formy komunikácie podporujú výraznejšie facilitačné efekty skupiny, iné môžu eliminovať tzv. inhibičné vplyvy skupiny na tvorivú produkciu. Klasické formy tímovej spolupráce sú efektívnejšie, než médiami spostredkovaná komunikácia kreatívneho tímu pri tvorbe reklamy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0277038 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 26, č. 1 (2016), s. 10-11 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006670 $a tvorba reklamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002958 $a kreativita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001018 $a agentúry 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006560 $a tímy pracovné 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0062321 $a Fichnová $b Katarína $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160428 $g AACR2
Počet záznamov: 1