Počet záznamov: 1  

Přežijí veletrhy konfrontaci s elektronickou komunikací?

  1. SYS0215623
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231115071145.1
    100
      
    $a 20160428a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Přežijí veletrhy konfrontaci s elektronickou komunikací? $f Dušan Pavlů
    330
      
    $a Keď sa objaví nové masové médium, ktoré umožňuje rýchle, operatívne, audiovizuálne zobrazovanie, verejnosť obvykle prijíma tézu, že toto nové médium bude tým dominantným v spoločenskom priestore. Fakty o súčasnej realite veľtrhov v ČR a v Európe. Autor sa domnieva, že veľtrhy budú s elektronickou konkurenciou žiť v symbióze. Vo vzájomnom konkurenčnom súperení budú stále lepšie profilovať svoje špecifiká a svoje silné stránky. Spolu to môže byť veľmi harmonické súžitie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0277038 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 26, č. 1 (2016), s. 12-13 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002811 $a komunikácia masová
    675
      
    $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0053274 $a Pavlů $b Dušan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160428 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.