Počet záznamov: 1
Marketingová komunikace v turistické destinaci
SYS 0215628 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231115071144.1 100 $a 20160428a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Marketingová komunikace v turistické destinaci $f Jiří Vaníček 330 $a Špecifiká marketingovej komunikácie turistickej destinácie ako celku. Ciele marketingovej komunikácie. Špecifiká jednotlivých foriem komunikačného mixu v turistickej destinácii - osobný predaj, reklama, eventy, press trip, fam trip, street show, road show, filmový turizmus. Pamiatky UNESCO. Veľtrhy a výstavy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0277038 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 26, č. 1 (2016), s. 14-15 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0002216 $a marketing územia 610 1-
$9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0073273 $a Vaníček $b Jiří $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160428 $g AACR2
Počet záznamov: 1