Počet záznamov: 1
Optimalizovanie riadenia vzťahov so zákazníkom
SYS 0215783 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231120135554.8 100 $a 20160502a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Optimalizovanie riadenia vzťahov so zákazníkom $f Oľga Poniščiaková 330 $a Riadenie vzťahov so zákazníkmi predstavuje interaktívny proces. CRM integruje predaj, marketing, zákaznícky servis a funkcie riadenia dodávok. Moduly CRM systémov a ich funkcionalita. Implementácia systému CRM musí rešpektovať zameranie firmy a jej priority. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0277102 $1 011 $a 1337-060X $1 200 1 $a Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále $v Roč. 11, č. 5 (2016), s. 76-77 $1 210 $a Žilina $c Poradca $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003992 $a optimalizácia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063711 $a Poniščiaková $b Oľga $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160502 $g AACR2
Počet záznamov: 1