Počet záznamov: 1  

Optimalizovanie riadenia vzťahov so zákazníkom

  1. SYS0215783
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231120135554.8
    100
      
    $a 20160502a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Optimalizovanie riadenia vzťahov so zákazníkom $f Oľga Poniščiaková
    330
      
    $a Riadenie vzťahov so zákazníkmi predstavuje interaktívny proces. CRM integruje predaj, marketing, zákaznícky servis a funkcie riadenia dodávok. Moduly CRM systémov a ich funkcionalita. Implementácia systému CRM musí rešpektovať zameranie firmy a jej priority.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0277102 $1 011 $a 1337-060X $1 200 1 $a Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále $v Roč. 11, č. 5 (2016), s. 76-77 $1 210 $a Žilina $c Poradca $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003992 $a optimalizácia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063711 $a Poniščiaková $b Oľga $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160502 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.