Počet záznamov: 1  

Customer Strategies as a Tool of Loyalty

  1. SYS0216428
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083543.2
    100
      
    $a 20160524d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a PL
    200
    1-
    $a Customer Strategies as a Tool of Loyalty $h kap. 46 $f Dagmar Lesáková
    301
      
    $a VEGA 1/0224/15
    330
      
    $a Teoretické východiská zákazníckej lojality a stratégia odmien a vzťahov so zákazníkmi v slovenských podnikoch. Marketingové aktivity a vplyv vzťahov a odmien na lojalitu zákazníkov. Výskumné ciele a metódy.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-83-65173-30-0 $1 200 1 $a Knowledge – Economy – Society $e reorientation of paradigms and concepts of management in the contemporary economy $f Edited: Bogusz Mikuła, Tomasz Rojek $g Reviewer: Beata Skowron-Grabowska $v P. 449-456 $1 210 $a Cracow $c University of Economics, Cracow $d 2015 $1 215 $a 515 p.
    541
    1-
    $a Zákaznícke stratégie, ako nástroj lojality
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1949- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160524 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.