Počet záznamov: 1
Customer Strategies as a Tool of Loyalty
SYS 0216428 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083543.2 100 $a 20160524d2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a PL 200 1-
$a Customer Strategies as a Tool of Loyalty $h kap. 46 $f Dagmar Lesáková 301 $a VEGA 1/0224/15 330 $a Teoretické východiská zákazníckej lojality a stratégia odmien a vzťahov so zákazníkmi v slovenských podnikoch. Marketingové aktivity a vplyv vzťahov a odmien na lojalitu zákazníkov. Výskumné ciele a metódy. 463 -1
$1 010 $a 978-83-65173-30-0 $1 200 1 $a Knowledge – Economy – Society $e reorientation of paradigms and concepts of management in the contemporary economy $f Edited: Bogusz Mikuła, Tomasz Rojek $g Reviewer: Beata Skowron-Grabowska $v P. 449-456 $1 210 $a Cracow $c University of Economics, Cracow $d 2015 $1 215 $a 515 p. 541 1-
$a Zákaznícke stratégie, ako nástroj lojality 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1949- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160524 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1