Počet záznamov: 1  

Vplyv interkultúrnych rozdielov na komunikáciu a pozicioning značky

  1. SYS0216573
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20170112111917.4
    035
      
    $a d4bb583d-3ade-49b8-b51d-d63b44c852d1
    100
      
    $a 20160529d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv interkultúrnych rozdielov na komunikáciu a pozicioning značky $e diplomová práca $f Martin Mornár $g školiteľ: Zuzana Lukačovičová
    210
      
    $a Bratislava $d 2016
    215
      
    $a 58 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0055049 $a Mornár $b Martin $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0006054 $a Lukačovičová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160529 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.