Počet záznamov: 1
K udržateľnému obchodnému modelu maloobchodnej jednotky na základe aktualizácie ponuky
SYS 0217349 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073619.7 100 $a 20160610d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a K udržateľnému obchodnému modelu maloobchodnej jednotky na základe aktualizácie ponuky $d To the sustainable business model of retail unit on tthe basis of updating an offer $f Pavol Konštiak 301 $a VEGA 1/0282/15 330 $a Nové podmienky vyvolané zmenou správania zákazníkov a rozvoj multikanálového obchodu, a to využívaním aktívneho štýlu manažmentu. Metódy globálenho prístupu v riadení predaja maloobchodnej jednotky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0217257 $1 010 $a 978-80-225-4248-7 $1 200 1 $a Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch $e vedecké state $f zostavil: Pavol Kita $g recenzenti: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská $v S. 31-60 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2016 $1 215 $a 205 s. [11,24 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0026512 $a Strážovská $b Ľubomíra $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003280 $a merchandising 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005420 $a riadenie predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*0028543 $a manažment produktový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063306 $a Konštiak $b Pavol $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160610 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1