Počet záznamov: 1  

Customer Relationship Management (CRM) – filozofia budovania stálych vzťahov so zákazníkmi

  1. SYS0217550
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161219131346.3
    035
      
    $a fb198776-b0a8-4911-998e-e1952ce1e213
    100
      
    $a 20160612d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Customer Relationship Management (CRM) – filozofia budovania stálych vzťahov so zákazníkmi $e diplomová práca $f Mária Kendrová $g školiteľ: Bohuslava Mihalčová
    210
      
    $a Košice $d 2016
    215
      
    $a 61 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0055484 $a Kendrová $b Mária $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049046 $a Mihalčová $b Bohuslava $f 1963- $p EUBPHFKMA $4 727 $T Katedra manažmentu PHF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0054019 $a Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $b Katedra obchodného podnikania $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160612 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.