Počet záznamov: 1
Kam ide slovenská reklama
SYS 0219592 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231113105310.1 100 $a 20160623a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Kam ide slovenská reklama $f Patrik Garaj 330 $a Podmienka existencie na trhu - dokázať na seba zaujímavo upozorniť. Ocenenie Zlatý klinec za najlepšie reklamné riešenia. Dôležitosť nápadu a rýchlej reakcie. Televízna obrazovka naďalej silným médiom. Pomáhať meniť svet a venovať sa spoločenským problémom. Ako využiť nadávky na internete na dobrý cieľ. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0277163 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 26, č. 25 (23. júna 2016), s. 10-13 $1 210 $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002958 $a kreativita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001018 $a agentúry 675 $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*p0072470 $a Garaj $b Patrik $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160623 $g AACR2
Počet záznamov: 1