Počet záznamov: 1  

Kam ide slovenská reklama

  1. SYS0219592
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231113105310.1
    100
      
    $a 20160623a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kam ide slovenská reklama $f Patrik Garaj
    330
      
    $a Podmienka existencie na trhu - dokázať na seba zaujímavo upozorniť. Ocenenie Zlatý klinec za najlepšie reklamné riešenia. Dôležitosť nápadu a rýchlej reakcie. Televízna obrazovka naďalej silným médiom. Pomáhať meniť svet a venovať sa spoločenským problémom. Ako využiť nadávky na internete na dobrý cieľ.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0277163 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 26, č. 25 (23. júna 2016), s. 10-13 $1 210 $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002958 $a kreativita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001018 $a agentúry
    675
      
    $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0072470 $a Garaj $b Patrik $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160623 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.