Počet záznamov: 1  

From customer orientation to social CRM. New insights from Central Europe

  1. SYS0220241
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075108.1
    100
      
    $a 20160706d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a From customer orientation to social CRM. New insights from Central Europe $f Pavel Bachmann, Kateřina Kantorová
    330
      
    $a Virtualizácia sociálnych vzťahov a zmena v manažmente vzťahov so zákazníkmi (CRM). SCRM - sociálny manažment vzťahov so zákazníkom. Využitie sociálnych médií v CRM systémoch. Spôsoby prístupu podnikov k online komunitám a úschovy dát o zákazníkovi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0220161 $1 011 $a 1804-8048 $1 200 1 $a Scientific papers of the University of Pardubice $b elektronický zdroj $h Series D $v Č. 36 (2016), s. 29-41 $1 210 $a Pardubice $c Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice $d 2016
    541
    1-
    $a Od zákaznícky ku sociálne orientovanému CRM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004462 $a politika sociálna podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002758 $a know-how
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0034726 $a Bachmann $b Pavel $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0064053 $a Kantorová $b Kateřina $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160706 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.