Počet záznamov: 1
Measuring consumer acculturation – discussion on a prospective approach
SYS 0221897 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220722104229.4 100 $a 20160909a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Measuring consumer acculturation – discussion on a prospective approach $f Nitin Gupta 330 $a Popis, ako globalizácia prináša kultúrne zmeny medzi spotrebiteľmi a prečo tento jav možno študovať pod záštitou spotrebiteľskej akulturácie. Vysvetlenie pojmov globalizácia a špecifických faktorov vyvolávajúcich zmeny v konzumnej kultúre. Kultúra a spôsob ako jej komponenty tvoria základňu pre spotrebiteľskú akulturáciu. Prezentácia dvoch komplexných prístupov merania spotrebiteľskej akulturácie - prístup Acculturation to Global Consumer Culture (AGCC) a prístup Acculturation of Consumer Culture (ACC). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0221323 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 11, č. 2 (2016), s. 33-41 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2016 541 1-
$a Meranie spotrebiteľskej akulturácie - diskusia o potenciálnom prístupe 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0002241 $a zvyklosti kultúrne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007625 $a zvyklosti obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*0009817 $a meranie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0064510 $a Gupta $b Nitin $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160909 $g AACR2
Počet záznamov: 1