Počet záznamov: 1
Perception of offensive advertising: Cross-cultural peculiarities
SYS 0221898 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220722104238.5 100 $a 20160909a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Perception of offensive advertising: Cross-cultural peculiarities $f Anastasii Klimin, Dmitrii Tikhonov 330 $a V súčasnej dobe zmätok v reklamách týkajúci sa takmer všetkých médií núti inzerentov, aby využívali útočné a provokatívne prvky. Avšak rôzne techniky využívané v tomto druhu reklamy, rovnako ako účinky týchto reklám, neboli dostatočne skúmané, a to najmä pri adaptácii reklamy na svetovom trhu. Vnímanie útočnej reklamy sa líši na základe rôznych parametrov: pohlavie, vek, spoločenské triedy, náboženstvo, atď. Dôležitú úlohu vo vnímaní predstavujú hlavne národné a kultúrne tradície a rysy. Komparatívna analýza vnímania útočných reklám u mladých ľudí rôznych národností: ich postoj voči reklame, technikám a značkám. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0221323 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 11, č. 2 (2016), s. 42-50 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2016 541 1-
$a Vnímanie útočnej reklamy: interkultúrne osobitosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002568 $a inzercia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001083 $a analýza komparatívna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0061721 $a Klimin $b Anastasii $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0061722 $a Tikhonov $b Dmitrii $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160909 $g AACR2
Počet záznamov: 1