Počet záznamov: 1  

Koncipovanie marketingových stratégií modrých oceánov v spolupráci s partnerom

  1. SYS0221983
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220722104220.0
    100
      
    $a 20160912a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Koncipovanie marketingových stratégií modrých oceánov v spolupráci s partnerom $f Eva Smolková, Samuel Smolka
    330
      
    $a Potreba zmien pri koncipovaní marketingových stratégií podnikov, ktoré preferujú stratégiu modrých oceánov. Obsahové vymedzenie stratégie modrých a červených oceánov. Ich porovnanie. Rola strategických partnerstiev pri koncipovaní stratégií modrých oceánov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0221322 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 11, č. 1 (2016), s. 22-34 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2016
    541
    1-
    $a Proposition of the blue ocean marketing strategies in collaboration with a partner
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005508 $a rozhodovanie manažérske
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010584 $a partnerstvo strategické
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049869 $a Smolková $b Eva $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0064523 $a Smolka $b Samuel $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160912 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.