Počet záznamov: 1  

Consumers in new millennium: attitudes towards adoption of new technologies in purchasing process

  1. SYS0221999
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073634.9
    100
      
    $a 20160913d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Consumers in new millennium: attitudes towards adoption of new technologies in purchasing process $f Janka Kopaničová, Dagmar Klepochová
    301
      
    $a VEGA 1/0224/15
    330
      
    $a Vzťah generácie X, Y, Z a seniorov k využívaniu nových technológií v nákupnom procese.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0220402 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 9, č. 33 (2016), s. 65-74 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061484 $a nákup elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0001545 $a Kopaničová $b Janka $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1979- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1968- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160913 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.