Počet záznamov: 1
Hranica je čím ďalej, tým menej zreteľná
SYS 0222059 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20160914090600.6 100 $a 20160914a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Hranica je čím ďalej, tým menej zreteľná $f Richard Kris 330 $a Nemecký maloobchod mení svoj štýl. Supermarkety sa viac orientujú na bio a miestne výrobky a ponúkajú príjemnejšie prostredie. Ceny pritom stále držia nízko, aby prilákali zákazníkov. Hranica medzi klasickými a diskontnými predajňami je čím ďalej, tým menej zreteľná. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0221701 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a TaPmag $e tovar a predaj $v Č. 30 (7-8) (2016), s. 24-25 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*0002684 $a Nemecko 675 $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod 700 -1
$3 eu_un_auth*0059751 $a Kris $b Richard $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160914 $g AACR2
Počet záznamov: 1