Počet záznamov: 1
Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem
SYS 0222254 LBL 00000nlm--22^^^^----450- 005 20240502073636.4 010 $a 978-80-225-4249-4 100 $a 20160920$2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Aktuálne modifikácie medzinárodných marketingových stratégií firiem $b elektronický zdroj $f Otília Zorkóciová, Mária Šášiková $g zostavila: Otília Zorkóciová $g recenzenti: Janka Pásztorová, Peter Knapik 205 $a 1. vyd. 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2016 215 $a online [155 s., 13,90 AH] $9 13,90 301 $a VEGA 1/0550/14 310 $a Publikácia je prístupná v aplikácii Smarteca (Wolters Kluwer) na vybraných PC v knižnici 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0063732 $a stratégia cenová 610 1-
$9 eu_un_auth*0001584 $a stratégia distribučná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004950 $a prieskum spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005895 $a spotreba potravín 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $p EUBOBFKMO $4 070 $f 1954- $9 50 $r 6,95 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0032019 $a Šášiková $b Mária $p EUBOBFKMO $9 50 $r 6,95 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*0038792 $a Pásztorová $b Janka $p EUBOBFKMO $4 675 $f 1960- $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0048783 $a Knapik $b Peter $4 675 712 02
$3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160920 $g AACR2 830 $a Pracovisko autora(ov) je uvedené pri mene autora(ov). T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1